Kategorie

Referencje

  • Rafał Berdys

    Dotychczasowa współpraca przebiegała bez zastrzeżeń. Zawsze można liczyć na cenne porady odnośnie sprzętu jak i całej branży związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy. Ceny również konkurencyjne. Polecam !

  • Mariusz Kuczera

    Profesjonalny doradca z szeroką specjalistyczną wiedzą. Rzetelna obsługa klienta, czas reakcji na zamówienia oraz sposób realizacji zamówień perfekcyjne. Firma sprosta każdemu wyzwaniu.

  • Andrzej Pasek

    Firma z XXI wieku. Stuprocentowa słowność , co dzisiaj niestety należy do rzadkości. Słowa uznania. Polecam.

  • Wojciech Bandrowczak

    Szybko, sprawnie i profesjonalnie! Bardzo dobry kontakt, oraz fachowe porady telefoniczne w celu wybrania odpowiedniego towaru. POLECAM !!!

  • Maciej Pawlak

    Pierwszorzędny towar, profesjonalna obsługa i szybka wysyłka! Gorąco polecam.

  • Wojciech Szczepski

    Tak to powinno wyglądać - pełna profeska - POLECAM

  • Tomasz Morzyszek

    Profesjonalne i innowacyjne podejście do BHP. Zachęcam do kontaktu. Polecam do współpracy.

  • Arkadiusz Dziębowski

    Firma gwarantuje profesjonalna obsługę i doradztwo techniczne oraz zapewnia wysoka jakość świadczonych usług.

  • Arek Kurnyta

    Transakcja przebiegła pomyślnie i szybko po kupieniu przedmiotu następnego dnia już go miałem. Bardzo polecam.

  • Artur Wakuła

    Rewelacja, tak jak firma. Profesjonaliści w każdym calu. BARDZO POLECAM

  • Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

    Firma w swojej działalności charakteryzuje się terminowością dostarczanych towarów, fachowością przedstawianych ofert oraz elastycznością w negocjacjach. Z całym przekonaniem możemy polecić firmę Normes jako rzetelnego dostawcę.

  • Piotr Dobrzyński

    Profesjonalna i szybka obsługa. Sprzedający zna się na tym co sprzedaje. Jednym słowem - POLECAM

  • Anna Biernaczyk

    Super ! Natychmiastowa odpowiedź i bardzo szybka wysyłka. Szczerze polecam

  • Grzegorz Piątkowski

    Udane zakupy, szybka wysyłka. Zadowolenie z towaru. Szczerze polecam !!!

  • Kapituła konkursu LAUR Eksperta

    Certyfikat „Laur Eksperta” potwierdza, iż w opinii Komisji marka poddana ocenie spełnia wysokie kryteria w dziedzinie jakości i użyteczności rynkowej.

  • Agnieszka Wolińska

    tak szybkiej dostawy się nie spodziewałam :-)

  • Arkadiusz Miążek

    Bardzo solidna,  kompetentna i pomocna obsługa. Towar zgodny z opisem i wysłany terminowo. Gorąco polecam

  • Iwona K.J.

    Polecam, dobry kontakt ze sprzedawcą, profesjonalna obsługa.

  • Kasia Kamizela

    Z pełnym przekonaniem rekomenduję usługi i produkty firmy spełniającej najwyższe standardy jakości w każdym zakresie.

Regulamin zakupów

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta i postanowień dotyczących przedsiębiorcy uprzywilejowanego mające zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.

obowiązuje od 28.12.2020 r.

Sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.agrobhp.pl, prowadzony jest przez firmę Normes Marcin Nowak wpisaną do rejestru przedsiębiorców w CEIDG. Siedziba firmy znajduje się w Częstochowie kod pocztowy 42-207 przy Alei Wojska Polskiego 124, o numerze Identyfikacji Podatkowej NIP: PL9490210352 oraz REGON 241360677. Kontakt ze Sklepem - za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@agrobhp.pl; telefonicznie: +48 34 314 36 32; pisemnie na adres: Aleja Wojska Polskiego 124

1. Przyjmowanie i realizacja zamówień.
Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach są zamieszczane na stronie internetowej www.agobhp.pl oraz www.agrobhp.pl/blog.
Zamówienia od Klientów są przyjmowane poprzez stronę internetową www.agrobhp.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Aby założyć konto Klienta, należy uruchomić stronę internetową: http://www.agrobhp.pl i wypełnić formularz, w tym podać adres e-mail i określić hasło do konta. Można dokonać zakupów bez rejestracji podając wymagane informacje niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Informacje o towarach stanowią pfertę do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów.

W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
- wyboru zamawianych towarów lub usług,
- wyboru sposobu dostawy, spośród dostępnych w Sklepie
- wyboru adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura,
- wyboru sposobu rozliczenia transakcji spośród dostępnych w Sklepie.
Potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia następuje po jego złożeniu poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Klienta stanowiącej potwierdzenie przyjęcie zamówienia do realizacji, uzupełnionej o treść aktualnego regulaminu Sklepu. Z tą chwilą, uważa się umowę sprzedaży pomiędzy Sklepem, a Klientem za zawartą. Do przesyłki zawierającej towar dołączona jest faktura VAT lub paragon fiskalny.
Dostępność towarów w Sklepie uzależniona jest od rodzaju asortymentu. Prezentowane produkty znajdują się w magazynie lub zamawiane są od producentów. W sytuacji, gdy z uwagi na niedostępność towaru termin realizacji zamówienia przedłuża się ponad ustalony termin, sklep zastrzega sobie prawo ustalenia z Klientem:
- nowego terminu dostawy,
- częściowej realizacji - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów;
- anulowania całości zamówienia.
W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone środki pieniężne, zgodnie z zapisami w punkcie Zwrot należności Klientom.

W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów, wtedy realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki. Zmiany zlecane telefonicznie, będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta.

2. Ceny towarów.
Wszystkie ceny towarów widoczne na stronie internetowej www.agrobhp.pl (dla lokacji polskiej)
- podawane są w złotych polskich,
- wyrażone są w wartości brutto zawierające podatek VAT,
- nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych,
- nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.

Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu.
 
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

3. Czas realizowania zamówień.
1.Czas realizacji jest powiązany z dostępnością towaru i jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia przez Klienta do momentu przekazania zamówienia ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę - uwzględniane są tylko Dni Robocze.
2.Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem  firmy kurierskiej.
Do krajów Unii Europejskiej zamówienie może być dostarczone tylko przez firmę kurierską.
Do krajów poza Unią Europejską zamówienie jest dostarczane tylko przez Pocztę Polską.
3.Ze względu na rodzaj towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy, o czym Klient będzie poinformowany.
4.Sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.

4. Warunki gwarancji
1. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.
Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a). korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji
w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), zgodnie z informacjami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej;
b). korzystając z uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 5 regulaminu.

5. Formy płatności.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

- płatność przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia,

- przelew bankowy, na rachunek 93194010763142735900000000, realizacja zamówienia na zaczyna się na podstawie wpłaty według numeru zamówienia, które otrzymuje Klient lub wysłania na podane konto internetowe faktury elektronicznej pro-forma lub docelowej.

- płatność kartą płatniczą -obsługiwane karty
· Visa
· Visa Electron
· MasterCard
· MasterCard Electronic
· Maestro

- ePrzelewy
· Płacę z inteligo (inteligo)
· mTransfer (mBank)
· MultiTransfer (MultiBank)
· Płacę z Orange (mBank)
· Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
· Przelew z BPH (Bank BPH)
· Płacę z iPKO (PKO BP)
· Pekao24Przelew (Bank Pekao)
· Płacę z PeoPay (Bank Pekao)
· Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
· PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
· MeritumBank Przelew (Meritum Bank)
· Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
· Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
· T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank)
· Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
· Płać z ING (ING Bank Śląski)
· Credit Agricole Bank Polska S.A.
· Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
· db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
· iKO (PKO BP)
· Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A)
· Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A)
· Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A)
. e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności - po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu,
Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone wyłącznie kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

6. Reklamacje.
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi rzeczy bez wad.
2. Sprzedawca  jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego i odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili, które zostały stwierdzone przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania produktu Klientowi.
3. Sprzedawca w ciągu czternastu dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji Klienta.
4. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy reklamowane produkty wraz z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji na adres Sklepu:
NORMES
Zwroty i Reklamacje
Aleja Wojska Polskiego 124
42-207 Częstochowa
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu produktów z opisem reklamacji.
5. Sprzedawca rozstrzygając reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi oraz biorąc pod uwagę żądania Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi.
W przypadku gdy wada stanowiąca podstawę reklamacji nie będzie wadą nieistotną, w razie braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub w sytuacji gdy produkt był już naprawiany lub wymieniany, Sprzedawca zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi.
6. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedawcy  za nabycie danego produktu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Informacje dotyczące reklamacji znajdują się na stronach sklepu www.agrobhp.pl w  zakładce Reklamacje

7. Prawo odstąpienia od umowy dla Konsumentów
1. Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia.  Klient musie powiadomić o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia i wysłanie pisma  pocztą lub pocztą elektroniczną.
Formularza odstąpienia od umowy, jest dostępny w zakładce Odstąpienie od umowy.
2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta będącego jednocześnie Konsumentem lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
3. Gdy Klient będący Konsumentem odstąpi od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony wówczas z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
4. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na internetowym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, przesyłając je drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy według wyboru Klienta. Załącznik nr 1 stanowi tylko pomoc w odstąpieniu od umowy, nie jest wzorem koniecznym do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy. Klient może ale nie musi z niego korzystać. Dla skutecznego odstąpienia wystarczy przesłanie oświadczenia na piśmie na adres Sprzedawcy.
5. Do zachowania terminu określonego w pkt. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu, w tym o sposobie zwrotu Towaru oraz w razie pytań udzieli na nie odpowiedzi.
7. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Jeżeli Sprzedawca po uzyskaniu zgody od Klienta nie zobowiązał się, że sam odbierze od niego Towar, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy aż do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu/potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
10. Klient będący Konsumentem ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
11. Konsumentowi, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
12. Towar należy dostarczyć na Adres Sprzedawcy z dopiskiem ZWROT
13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność i parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.
14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:
    a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
15. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Kupującemu innemu niż Konsument.

8. Zwrot należności za zwrócony towar.
Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.
Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na rachunek karty płatniczej lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty).
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na podstawie jego dyspozycji Klienta, który wskaże rachunek bankowy. Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem skrzynki e-mail biuro@agrobhp.pl albo w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy w części obejmującej numer rachunku bankowego.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych lub błędnego numeru konta.

9. Ochrona danych osobowych.
1) Administratorem  danych  osobowych Klienta jest NORMES z siedzibą w Częstochowie, Aleja Wojska Polskiego 124, zwaną dalej Administratorem
2) Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu marketingu produktów oraz usług i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
3) Administrator pozyskuje  dane osobowe Klienta z rejestracji w sklepie internetowym agrobhp.pl
4) Klient posiada prawo żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
5) Na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 7 ustawy Klientowi przysługuje Państwa prawo wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na szczególną sytuację, jak również – na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 8 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych w celach marketingowych lub wobec przekazywania ich innemu administratorowi danych,
6) Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych,
7) Dane osobowe Klienta nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Klient dokonujący rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sklep jego danych osobowych podanych w zgłoszeniu rejestracyjnym w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997r.. o ochronie danych osobowych - wyłącznie w celu realizacji umów sprzedaży zawartych z Klientem.

Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. W trakcie przysługują także inne prawa wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, w szczególności prawo do sprzeciwu i żądania zaprzestania przetwarzania danych.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach.

Sklep został zarejestrowany w zbiorach GIODO numer księgi 173718 nr zgłoszenia 028496/2015.

10. Postanowienia końcowe.
Towary prezentowane na stronach produktowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.

Sklep wykorzystuje pliki cookies a Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu nie będą działać poprawnie.
Klient powinien używać przeglądarki internetowej jak niżej dostępne:
- Microsoft Internet Explorer minimum 11
- Microsoft Edge
- Mozilla Firefox minimum 39
- Google Chrome minimum 44
- Apple Safari minimum 7
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Komisja Europejska powołała platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym zaś dla konsumentów w Polsce dostępne są pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych.

Definicje

Biuro Obsługi Klienta – dostępne pod numerem za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@agrobhp.pl; telefonicznie: +48 34 314 36 32; pisemnie na adres: Aleja Wojska Polskiego 124

Firma Kurierska – kurier DPD lub DHL

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego agrobhp.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający z Sprzedawcą umowę za pośrednictwem Sklepu Internetowego agrobhp.pl w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93). Od 1 stycznia 2021 przez Konsumenta rozumie się także Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą ze Spółką za pośrednictwem sklepu internetowego agrobhp.pl umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą tego Klienta, w sytuacji, gdy taka umowa nie posiada dla tego Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tego Klienta działalności gospodarczej.

Koszyk – funkcjonalność sklepu internetowego agrobhp.pl w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi wpisanie numeru kodu rabatowego, a także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilości produktów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy, formy płatności.

Kupujący – każdy podmiot i osoba, która zawiera Umowę w Sklepie.

Przedsiębiorca - prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą lub przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej zgłoszone Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej mający uprawnienia konsumenta

Osoba prawna - osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną i zgłoszone w Krajowym Rejestrze Sądowym

Punkt odbioru – punkt znajdujący się w Częstochowie kod pocztowy 42-207 przy Alei Wojska Polskiego 124

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy agrobhp.pl  prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.agrobhp.pl

Sprzedawca – Normes Marcin Nowak wpisaną do rejestru przedsiębiorców w CEIDG. Siedziba firmy znajduje się w Częstochowie kod pocztowy 42-207 przy Alei Wojska Polskiego 124, o numerze Identyfikacji Podatkowej NIP: PL9490210352 oraz REGON 241360677

Strona produktowa – strona w Sklepie Internetowym agrobhp.pl na której przedstawione są informacje na temat produktu.

Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

Umowa - umowa zawarta na odległość w rozumieniu art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest sprzedaż Towaru.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.