Kategorie

Referencje

  • Rafał Berdys

    Dotychczasowa współpraca przebiegała bez zastrzeżeń. Zawsze można liczyć na cenne porady odnośnie sprzętu jak i całej branży związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy. Ceny również konkurencyjne. Polecam !

  • Mariusz Kuczera

    Profesjonalny doradca z szeroką specjalistyczną wiedzą. Rzetelna obsługa klienta, czas reakcji na zamówienia oraz sposób realizacji zamówień perfekcyjne. Firma sprosta każdemu wyzwaniu.

  • Andrzej Pasek

    Firma z XXI wieku. Stuprocentowa słowność , co dzisiaj niestety należy do rzadkości. Słowa uznania. Polecam.

  • Wojciech Bandrowczak

    Szybko, sprawnie i profesjonalnie! Bardzo dobry kontakt, oraz fachowe porady telefoniczne w celu wybrania odpowiedniego towaru. POLECAM !!!

  • Maciej Pawlak

    Pierwszorzędny towar, profesjonalna obsługa i szybka wysyłka! Gorąco polecam.

  • Wojciech Szczepski

    Tak to powinno wyglądać - pełna profeska - POLECAM

  • Tomasz Morzyszek

    Profesjonalne i innowacyjne podejście do BHP. Zachęcam do kontaktu. Polecam do współpracy.

  • Arkadiusz Dziębowski

    Firma gwarantuje profesjonalna obsługę i doradztwo techniczne oraz zapewnia wysoka jakość świadczonych usług.

  • Arek Kurnyta

    Transakcja przebiegła pomyślnie i szybko po kupieniu przedmiotu następnego dnia już go miałem. Bardzo polecam.

  • Artur Wakuła

    Rewelacja, tak jak firma. Profesjonaliści w każdym calu. BARDZO POLECAM

  • Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

    Firma w swojej działalności charakteryzuje się terminowością dostarczanych towarów, fachowością przedstawianych ofert oraz elastycznością w negocjacjach. Z całym przekonaniem możemy polecić firmę Normes jako rzetelnego dostawcę.

  • Piotr Dobrzyński

    Profesjonalna i szybka obsługa. Sprzedający zna się na tym co sprzedaje. Jednym słowem - POLECAM

  • Anna Biernaczyk

    Super ! Natychmiastowa odpowiedź i bardzo szybka wysyłka. Szczerze polecam

  • Grzegorz Piątkowski

    Udane zakupy, szybka wysyłka. Zadowolenie z towaru. Szczerze polecam !!!

  • Kapituła konkursu LAUR Eksperta

    Certyfikat „Laur Eksperta” potwierdza, iż w opinii Komisji marka poddana ocenie spełnia wysokie kryteria w dziedzinie jakości i użyteczności rynkowej.

  • Agnieszka Wolińska

    tak szybkiej dostawy się nie spodziewałam :-)

  • Arkadiusz Miążek

    Bardzo solidna,  kompetentna i pomocna obsługa. Towar zgodny z opisem i wysłany terminowo. Gorąco polecam

  • Iwona K.J.

    Polecam, dobry kontakt ze sprzedawcą, profesjonalna obsługa.

  • Kasia Kamizela

    Z pełnym przekonaniem rekomenduję usługi i produkty firmy spełniającej najwyższe standardy jakości w każdym zakresie.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres Sklepu oraz dokonać zwrotu towaru.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

NORMES Marcin Nowak

Aleja Wojska Polskiego 124

42-207 Częstochowa

tel. 502 572 739

E-mail: biuro@agrobhp.pl

Ja, niżej podpisany/-a ………………………………….., niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

………………………………………………………………………………………………………….

1) Data odbioru rzeczy: ……………………………………………………………………

2) Imię i nazwisko konsumenta: …………………………………………………………..

3) Adres konsumenta: ……………………………………………………………………..

Podpis konsumenta: …………………………… (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Miejscowość, data: …………………………………..

(pobierz wzór odstąpienia w formacie pdf)
       
Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
       
Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki lub określony termin przydatności do użycia;
- w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-  w którym przedmiotem świadczenia jest towar który po użyciu nie nadaje do ponownego wykorzystanie lub stanowi integralną część innego towaru (kompletu)
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
   
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.
Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty).

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na podstawie jego dyspozycji Klienta, który wskaże rachunek bankowy. Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem skrzynki e-mail biuro@agrobhp.pll albo w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy w części obejmującej numer rachunku bankowego. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.